Friday, June 3, 2011

still lagi.......



morning guys and gurls...
hahahahha.... u know what.. ari neh I woke up early in the morning..
ari neh I off day from my work.. so,, ape lg.. dating laa..
hehehe.. tp sebelum dating updated la blog dulu yaw..
hemo..hemo..hemo..
tp xpenah2 plak aku mengingau pepagi buta neh nk tulis blog..
hum,, actually from mlm td lg aku nk tulis blog neh.. cuma aku malas je.. sbb da ngntuk n penat sgt.

smlm aku ade terbace la something kat ********..
cbe teka kat mane.. ahaks.. of cos la FB...
hum,, tp kali neh aku xleh plak credit kan dkt sape2.. hahaha.. adalah rahsia nya..

btw,, aku nk ceritakan.. ape yg "still lagi" tuh..
cenggini..

************************************************

once we have know what he/she is doing at the back of our knowledge.. so,, ia blh dikatakan menipu la kan..?? n once we told them to do something dgn ape yg dia telah buat tuh.. a.k.a perbetulkan balik apa yg salah.. so that's mean kita suruh dia mengaku la kan perbuatan dia tuh..??? isn't it..??




tp why he/she STILL LAGI teruskan dia punya perbuatan tuh.?
what's the benefit that they've got.??
I've no idea la ttg hal neh.. aku pon pening.. n kadang2 tuh nk tergelak la jugak..
why they still want to lie to us instead of telling the truth..??????
ape la nasib aku... MENJADI MANGSA KEADAAN.. knpe la aku jugak terlibat dlm case neh.
adeeehh... x kecian ke kat aku neh..??


smlm aku bace link tuh..
seriously aku nk tergelak.. u know what.. aku mcm leh wat cerita plak pasal neh..
tp tu la pasal.. nsib baik aku neh x kejam lg..
but,, i want to waiting for he/she to admit about dia punya perbuatan.
macam x sabar pulak da nak tgu sume tuh. hahahahha...
aku arap our evidence yg da ade tu x terpadam la..
what a pity person..~~


u know what guys... I thought baik jd pinochio is better than human being like them right..
well at least kita tahu yg dia menipu.. and kita blh la perbetulkan time tu jugak.. drpd kita kne tipu sepanjang masa.. kdang2 tuh rase mcm i'm the one who stupid..
go to hell la.. whatever you do.. i want to see how far you can go..

p/s : mintak maaf kepada yg terasa.. tp rase mcm melampau.

suka? LIKE la, share skali yep ^_^

0 conteng kat sini:

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura