Monday, June 13, 2011

suara merdu


assalamualaikum,, how it is going peeps..
are you well enough to read my entry for this time..??
good to you.. im glad to hear that all of you in a very good health..
rather than me.. who have a fever..
makin hari makin teruk pulak.. semalam aku selsema.. n then batuk2..
pastu semalam aku tido.. elok2 jee.. bgun2 suara aku macam suara ella g2..
sapa yg nk dgr suara aku..? hahahhaha..
hum,, td aku call pkwe aku.. hahahha.. cakap macam ape ntah.. ek ok ek ok bunyi nye..
x jelas lnsung. aku sndri pon xleh nk out loud kan suara aku... huhuhu.. smpai sekarang aku x bercakap ngn orang lg neh..
nasib baik ari neh aku off day keje.. cuba korang bayangkan ape akan terjadi kalau aku kerja hari neh.. hahahha...
suara pon xberapa nk jelas.. mesti customer blh gelakkan aku.. kan3..??


tp xpe lah.. lg pon aku x keje ari neh.. hehu.. selamat la sikit..
hum,, esok xtau cam mana.. ntah kebah ke blom demam aku neh.. huhu..
ok la guys.. aku x larat nak tulis bnyk2... smpai cneh je lah...

suka? LIKE la, share skali yep ^_^

0 conteng kat sini:

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura