Saturday, June 18, 2011

no mood past few days~

hum,, agak2 ade ke eh orang bace blog aku ney sena nya.. mmg ar tgok follower ramai.. tp x semestinya sume nye bace an.. adeeh~
kekadang tuh SS gak.. *syiok sendirik..!!!
hahaha.. watever lah.. x kesah pon.. blog je pon.. jgn depan2 sudah.. kalo x aku cepuk sape wat aku terasa SS uh.. hahahaha..

ok2,, what's wrong wif me..?? seriously i told u ols.. mmg aku xde mood for the past few days. adeeeh~ aku pon xtau ngape..
masalah dtg dalam satu masa.. jap hal tu jadi.. hal neh jadi.. smpaikan semalam aku x tulis satu pon entry akuh.. nak cakap betapa blank nye otak aku.. padahal semalam da ciap bukak blog.. n then da ciap laman "new post" da pon.. p still gak xde idea nak cakap.. blank gila2 semalam..
bnyk sgt bnda dalam otak neh bermain.. huhu..

sedih x dgr cite aku..?? haha
*layan je laaaa*
hum,, sebenar nye aku baru teringat nak cerita satu bnda.. huhu..
kalo ade sesapa bace entry yg aku bg tau aku ade scan barang smpai 800++..
dalam entry tuh aku ade cakap nak cipta rekod... nak scan barang smpai 1000++ an..
haaaaaaaa.. tu dio aih.. mmg ade..!!!!!
hahahahhahaha...
yes..!!! MEMANG AKU DA CIPTA REKOD..
aku cita kat entry baru yek... haha.. bace kat atas tuh.. kalo da bace ok la..
*ade orang bace ke.?* haha.. pe daa

suka? LIKE la, share skali yep ^_^

0 conteng kat sini:

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura