Tuesday, June 14, 2011

cinta tidak mengenal usia..

aku neh mmg bosan tahap dewa 18 da kot.. asik duk post entri je neh..
haaa,, kali neh sumber dr harian metro pulak dah.. saja2 nk penuhkan entri aku neh..
hahhaha..
berita ape pulak cik senah oiiiiiiiii...
x abes2 gosip sana sini..
dah2 la tu.... poei la makan pulak.. haha..
ok2.. jap je neh..

hum,, aku ade bace harian metro kat tenet la.. huhuhu...
tomok kawin dengan perempuan yg lg tua dr dia.. alah. bukan nye tua sgt pon.. beza 5 thun je pon.... lg pon bakal isteri dia tuh pramugari... well,, u know for yourself la.. pramugari kan lawa..
wlaupon umur sebegitu tp tetap maintain wooo...lawaaaaa..
lg pon cinta x mengenal usia la... rilek sudah...
mase aku kecik2 dulu pon aku penah ape kapel ngn bdk laki yg umur dia tuh muda dr aku..
tp tu cinta monyet laa.... haha.. zaman kecik2 dulu.. biasa la.. n sekarang neh.. aku arap bukan cinta monyet da.. cinta betul2 da.. arap kekal smpai bila2.. insyaAllah..
kalo ade jodoh x kemana.. semoga jodoh kami berdua pnjg..

eh2.. lari tajuk neh.. ape2 pon jom bace berita tu.. klik SINI

suka? LIKE la, share skali yep ^_^

0 conteng kat sini:

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura