Monday, June 13, 2011

taekwondo


haa.. tu dio.. dio mai dah.. dio mai dah.. hahah...
sape plop mai nyo..... mmg aku owner dia... haizzz.. merapu je la kau neh zura mlm2 buta neh..
aku nak cakap pasal teakwondo neh ha..
memandangkan aku da lame da masuk kelab neh.. so,, aku pon nk cerita serba sedikt.. hehe.. cane laa aku leh masuk kelab tuh kan..

macam neh cerita nye.. bermula mase aku first tgok abang ngah aku pakai baju uniform taekwondo tu.. nmpak smart gak. hahahha... pastu aku pon mula la terpikat dgn kelab tuh.. masuk je form 1,, aku pon mula la sertai kelab taekwondo tu.. so,, aku pon bli la pakaian tuh dengan harga rm45 mase tu la.. sekarang kau tau x berapa..?? rm 75 wooo.. haaa,, amek kau..!!!



cantik x baju dia uh..?? hehehhe... belt dia start dr color putih until black la.. hehehhe..
gmbar aku... nk tgok ke.?? asik letak gmbar google search je kan.. pe kate skali skala tgok gmbar aku pulak.. hehu.. jap ea.. mase aku form 1 dulu xde la.. p mase kat u ade la. tu pon sbb da lame tinggalkan kelab tuh..

aku start masuk form 1 until form 3 aku brenti.. tu pon ade sbb knpe aku brenti main taekwondo tuh.. sbb nye jurulatih aku tuh mengamok kat aku x tentu pasal.. hum,, yela.. time tuh aku tgh biru 2 nak naik brown kan.. pattern yg kne ingt tuh agak ssh la sikit.. pattern a.k.a taeguk.. *bhsa taekwondo nye* pas aku kne marah aku terus brenti.. hahah... smpai la aku masuk UPM.. baru la aku sambung balik.. aku sambung dr belt biru 2 untuk dapatkan brown 1..
ni gmbar aku kat UPM.. mase sekolah dulu xde..





tu saja.. hum,, yang aku nk bg tau.. dalam ramai2 gmbar kat atas tuh.. aku blh dikatakan paling senior la.. *poyo kejap*..
xde lah.. bkn senior ape.. cuma aku dah belt biru kan.. so sume kat atas tu mostly nye bwh dr aku la.. ramai baru stat.. kiranya belt putih lg la..
pastu sorg yellow two. sorg green two.. then aku nyer lak blue two.. hehu... >.<
lepas grading belt ari tuh... aku pon da brown one da skrg neh.. ok guys.. aku da ngntuk da.. dgn demam2 cani x tido lg.. ok lah.. nite uols.. daa~

suka? LIKE la, share skali yep ^_^

0 conteng kat sini:

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura