Sunday, June 5, 2011

gelagat customer tesco semenyih..!!!


malam2 buta neh aku update blog aku neh.. dengan LED skrin lptop aku nye malap.. adeeh.. dugaan2.. hahah.. padahal kalo pasang lmpu bilik xde nye nak dugaan macam neh.. saje je buat kerja susah..

hum,, macam neh.. td aku berada kaunter yg belakang.. haha..
saje aku minx ngn manager aku letakkan aku kat kaunter belakang ari neh..
sbb nye aku malas nk scan barang bnyk2.. hahaha..
lg pon kao duk kaunter belakang sempat la nk bercakap2.. hahahahah..
biase la.. sikap manusia mmg mcm neh.. duit nak tp kerja hampeh.. haha..

mcm neh ceritanya..
td pon da dkt pkul 11 mlm da.. tesco pon da nk tutp da time tuh..
ade la sorg customer neh.. bli barang tuh xde la bnyk sgt pon.. x smpai rm50 pon dia belanja bli barang tuh.. scan punya scan.. mcm biase la aku wat keje aku.. cpt la cikit sbb ade lg sorg customer kat blakang tuh.. lepas scan aku tarok lam plastik bag barang2 dia tuh..
pastu ade la dia bli satu botol minyak masak.. botol besar la jugak..
yg tuh xde nye nk masuk kan lam plastic bag... a.k.a jimatkkan plastic bag.. haha..
lepas je turn dia,, dia peg.. aku pon scan barang ade sorg akak neh..
scan punye scan.. dah ciap byar sume.. nk kemas la aku nye kaunter.. tgok2 ade lg satu barang.. minyak masak customer td.. haha.. aku pon bg tau la manager aku.. dia ckp suh aku wat peg customer service.. lg la aku malas.. errrghhhhhhhhh... tu lah gaya aku time tu.. dak sebelah kaunter aku gelak. hhahaha..



x sempat nk berkata-kata pnjg lebar.. abang yg tertinggal minyak masak tu pon datang dengan sengih2 nye.. dengan gelak kecik kelakar dia tuh.. x sempat plak da nk record.. haha..
pastu aku dgn slumber aku ckp.. "barang besar tu pon blh tertinggal bang"
sambil gelak2.. smpai kan dak laki yg sebelah kaunter aku pon gelak. haha..
merah padam da haaa muka aku time tuh gelak.. adeeh.. mcm2 la..
penat aku main ngn customers neh..





ase mengantuk la pulak ckp pnjg lebar cani..
jom ar tido..
nunite~

suka? LIKE la, share skali yep ^_^

0 conteng kat sini:

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura