Monday, June 13, 2011

nora elena bloopers

rajin pulak aku tulis blog ari neh.. masuk entry neh.. ni entry yg kedua da.. haha..
xde lah.. aku saje je bosan2 neh.. aku pon off day ari neh.. xde buat pape gak kat rumah neh. g pon xde org.. macam neh la jadinya.. huhu..
ok guys.. back to the topic ok.. haaa.. nk habaq mai neh..
nora elena bloopers.. aku pon baru tertengok kat tonton nye website.. biase la.. aku kan keje ptg.. jd nye kne la tgok nora elena kat website tonton tuh.. lepas je abes tgok cite tuh.. kuar dkt list.. dia tulis "nora elena bloopers" haaaa... meh2 kita saksikan kejap ea..

layaaaaaaaaann~ zaaaaas..!!



kelakar kan.. hahaha... hum,, bnyk kali tgok pon tape.. best2..
blh tgok keadaan sebenar dkt tapak shooting..
selamat menonton.. cite neh pon da nk abes da pon.. huhuhu..
ok guys..

c ya~


suka? LIKE la, share skali yep ^_^

0 conteng kat sini:

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura