Wednesday, June 8, 2011

smlm aku tension

hello and good afternoon guys..
skrg da kul 12 da.. aku pon baru terasa nk post entry neh.. huhuhuhuhuhuh...
ari neh aku blom mkn lg laa... agk lapar laaa.. hum,, jap lg aku mkn la kot..
ok lah.. stret to de poing lah...
smlm aku tension haa kat tempat kerja uh.. huhu..
cani cite nye..
macam biase la aku g keje an.. pastu aku tgok la kat table kaunter mane aku jaga uh..
terkejut gila aku tgok..
mana x nye.. aku dapat kaunter PALING depan haaa....
ambik kau.. dia letak kan aku kaunter 2.. kaunter tu da la lame gila da x guna..
blh pulak dia letak aku kat c2.. 2 hari berturut2 aku jaga kaunter depan.. mau aku x tension ha..
tau2 je lah.. kaunter depan neh ramai customers.. xde la.. aku bukan nk cakap aku neh pemalas.. tp agak2 la nk letak kaunter depan tuh.. bg kaunter 7 ke 8 ke.. tape gak.. ni kaunter 2.. adeh..
mmg tension tahap gaban da aku time tu haa.. p nk wat cane.. sib baik aku kerja kejap je kan.. kalo aku full time kat c2.. mmg suara kecik aku neh berbunyi ar.. xkira ar kan.. nk kata akuneh bnyk songeh ke ape ke kan.. yg penting aku sebagai pekerja pon ade hak dia gak.. bukan setakat customer je ade hak.. pe daaa
ok lah. malas nk ckp bnyk.. nk post entry len lak..


suka? LIKE la, share skali yep ^_^

0 conteng kat sini:

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura